MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

80. rocznica Monte Cassino: Oddali „Bogu ducha, ciało ziemi włoskiej, a serca Polsce”

80. rocznica Monte Cassino: Oddali „Bogu ducha, ciało ziemi włoskiej, a serca Polsce”

Festiwal Azjatycki na rynku. Jakie dania można tu kupić? Jakie są ceny?

Festiwal Azjatycki na rynku. Jakie dania można tu kupić? Jakie są ceny?

Polecamy

Masz takie objawy? Po nich rozpoznasz, że w organizmie rozwija się rak

Masz takie objawy? Po nich rozpoznasz, że w organizmie rozwija się rak

Szkoła w Chmurze przestaje być bezpłatna. Jak przebiega rekrutacja?

Szkoła w Chmurze przestaje być bezpłatna. Jak przebiega rekrutacja?

Wycofany ważny lek na cukrzycę. „Nie spełnia wymagań jakościowych”

PILNE
Wycofany ważny lek na cukrzycę. „Nie spełnia wymagań jakościowych”